четвер, 14 травня 2020 р.

Рекомендації класним керівникам та вчителям щодо супроводу обдарованих учнів


Обдарована дитина — дитина, яка вирізняється яскравими, очевидними, інколи визначними досягненнями або має внутрішні задатки для таких досягнень у певному виді діяльності.

Проаналізувати своє ставлення до обдарованої дитини і лише тоді обирати правильний шлях взаєморозуміння з нею;

Пам`ятати, що якою б не була обдарована дитина, її потрібно навчати;

Заохочувати дитину до участі у груповому творчому процесі;

Підтримувати творчі намагання дитини;

Створювати ситуації, за яких дитина, що не виявляє особливих успіхів у навчанні, матиме можливість тісного спілкування зі здібною дитиною;

Підтримувати своїм авторитетом дитину, що висловлює відмінну від інших думку й у зв’язку з цим відчуває тиск з боку своїх однолітків.

Немає коментарів:

Дописати коментар