Учителям рекомендовано під час уроку впроваджувати психологічні хвилинки, які допоможуть здобувачу освіти впоратися зі стресом та його наслідками, емоційно налаштуватися на урок, на плідну роботу, завдяки чому створюватиметься сприятлива атмосфера, яка дасть змогу дітям розслабитися, зняти емоційне напруження, відновити почуття безпеки та психоемоційного комфорту, що є природним механізмом стабілізації. Регулярне впровадження психологічних хвилинок у зручний час та слушній нагоді допоможе здобувачу освіти стати більш спокійним, врівноваженим, а також дасть змогу краще зрозуміти свої почуття. Учитель має сам визначити, коли і у який час провести психологічну хвилинку. Інформацію можна отримати на сайті
Вправи
для дітей та підлітків, які перебувають у стресовій ситуації, для
зняття психоемоційного напруження
https://drive.google.com/file/d/1xaEzBwdZ8mfotQWnw_lMeIUiELFovN1f/view
"Квітка
та свічка" https://youtu.be/hVTqEEVUZaw
"Ледачий
кіт" https://youtu.be/NHBEUdOaHg8
"Лимон"
https://youtu.be/hguSKqCOJOM
"Черепашка"
https://youtu.be/Ox_vERq7Gu4
"Пір’їнастатуя"
https://youtu.be/nvT2vyWfa6I
Хвилинка
психогімнастики
https://drive.google.com/file/d/10HA4xL3FLpdRcvVwpmVZfg4AAsWFDfxj/view
Нейропсихологічна
гра "Майстерні руки"
https://www.youtube.com/watch?v=difXRMjl79k
https://www.youtube.com/watch?v=Y2SN_PGP3d8
1https://www.youtube.com/watch?v=fWU9INOh74I
Гімнастика для очей
https://www.youtube.com/watch?v=9znAKmoG9tg
Немає коментарів:
Дописати коментар