Початок навчання дитини в 1-му класі — складний і відповідальний етап у її житті. Адже відбувається дуже багато змін. Це не тільки нові умови життя та діяльності — це й нові контакти, нові стосунки, нові обов’язки. Змінюється все життя дитини: все підпорядковується навчанню, школі, шкільним справам і турботам. Звикання до школи — тривалий індивідуальний процес.
Враховуйте вікові особливості першокласників: рухову активність, переважання ігрового типу діяльності, недостатню сформованість вольової регуляції;індивідуальний підхід до учнів та їх можливостей, щоб не послабити нервову систему, не знизити самооцінку та мотивацію до засвоєння знань;не наполягайте на відповідях біля дошки тих дітей, які виявляють тривожність, краще об`єднайте їх у групи, що працюватимуть разом;порівнювати роботи учня лише з його попередніми роботами, а не з роботами інших;уникайте критики учня при свідках, а також вживання слів “завжди”, “ніколи”;створюйте ситуації успіху, хваліть учня за найменші досягнення;надавайте учням можливість висловлювати свої думки, підкреслюйте цінність почутого;давайте учням можливість виплескувати енергію (фізкультхвилинки, ігри на перервах);залучайте до спільної діяльності для згуртування колективу.
Немає коментарів:
Дописати коментар